O mnie

W Good Idea nie tylko prowadzę szkolenia sprzedażowe dla firm i instytucji, a także dzielę się z Wami całą wiedzą, doświadczeniem i miłością do pracy w sprzedaży oraz obsłudze Klienta. Pracuję na potencjale ludzi i wspieram rozwój Waszych talentów, abyście mogli z autentycznością i radością budować relacje z Klientami, które są zgodne z Waszymi wartościami.

O mnie

W Good Idea nie tylko prowadzę szkolenia sprzedażowe dla firm i instytucji, a także dzielę się z Wami całą wiedzą, doświadczeniem i miłością do pracy w sprzedaży oraz obsłudze Klienta. Pracuję na potencjale ludzi i wspieram rozwój Waszych talentów, abyście mogli z autentycznością i radością budować relacje z Klientami, które są zgodne z Waszymi wartościami.

Martyna Binczarska

  • Trenerka sprzedaży, PR i budowania relacji w biznesie
  • Wykładowca akademicki Państwowej Akademii Nauk Stosowanych
  • Wiceprezes Fundacji Spiral Coaching
  • Mentor sprzedaży, szkoleniowiec
  • Wieloletni dyrektor działu handlowego i PR w firmie Siecportali, sieci skupiającej największe lokalne portale informacyjne w Polsce
  • Kreatorka kampanii reklamowych z 17 letnim doświadczeniem w marketingu, reklamie oraz sprzedaży
  • Doradca wizerunku i PR. Mentor handlowców i tych, którzy planują kroczyć drogą sprzedaży

Wasz sukces to moja pasja

Moje podejście do szkoleń sprzedażowych to coś więcej niż przekazywanie know how – to autentyczne zaangażowanie i troska o Wasz rozwój oraz satysfakcję z pracy. Wspólnie odkrywamy tajniki obsługi klienta, które wykraczają poza standardowe schematy, by sprzedaż stała się dla Was czymś więcej niż transakcją. Pragnę, abyście poczuli, że sprzedaż to budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu prawdziwych potrzeb klienta. Razem przekroczymy granice motywacji, tak abyście mogli doświadczać sukcesów z wiarą w swoje talenty i autentyczność. Wierzę, że każdy z Was może czerpać z pracy głęboką satysfakcję, będąc w zgodzie ze sobą i otwartym na potrzeby innych.

Praca to moja pasja. Uwielbiam moich klientów. Tworzę z nimi partnerskie, pełne życzliwości, zrozumienia i wsparcia relacje. Staram się być blisko ich potrzeb, oczekiwań i problemów. Wspólnie świętujemy sukcesy, jubileusze oraz ważne wydarzenia.
Wspieram, towarzyszę, doradzam i pomagam. Moi klienci wiedzą, ze mogą na mnie zawsze liczyć. Od 7 lat dzielę się moim know how z pracownikami firm, które dbają o jakość obsługi klienta, a tym samym o swoją reputację. Szkolę w zakresie skutecznej sprzedaży i wyjątkowej obsługi klienta, motywacji do codziennej pracy i zwiększania swoich możliwości.

Misja

Moją misją jest dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i miłością do sprzedaży oraz pracy z klientami.

Wspieram tych, którzy kroczą ścieżką sprzedaży, pomagam im odkryć satysfakcję i radość z tej pracy. Dla mnie sprzedaż to nie tylko rosnące wyniki, lecz także poszerzanie horyzontów i patrzenie na proces z szerszej perspektywy – tak, by dostrzec w nim autentyczne relacje i wartość.
Pragnę pokazać, jak pokochać swoją pracę, by czerpać z niej głęboką satysfakcję. Szkolę inaczej niż wszyscy: dostrzegam w ludziach potencjał i pomagam im go rozwijać w zgodzie z indywidualnymi stylem. Motywacja nie będzie tu tylko słowem – razem stworzymy przestrzeń, gdzie Twoje talenty będą mogły rozkwitnąć w pełni.

Trochę historii...

Moja przygoda z marketingiem i sprzedażą rozpoczęła się 17 lat temu. Nie przypuszczałam wówczas, że branża ta pochłonie mnie do tego stopnia, że stanie się moja życiową pasją oraz misją. Pracowałam w biurze ds. promocji w jednej z ogólnopolskich szkół wyższych i byłam odpowiedzialna za marketing w kilku filiach uczelni w Polsce. Codziennie odwiedzało mnie kilku sprzedawców z różnych branż. Przed niektórymi z nich nierzadko miałam chęć ukryć się, ponieważ ich natarczywa, niejednokrotnie pozbawiona umiejętności słuchania i empatii, obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Jakiś czas później, podobnie jak oni, podjęłam wyzwanie bycia handlowcem i znalazłam się po drugiej stronie barykady. Podczas tworzenia koncepcji reklamowych dla setek firm zaczęło przyświecać mi ważne hasło:

„Obsługuję tak, jak wówczas chciałam, aby mnie obsłużono…”