5 błędów w obsłudze klienta
Co sprawia, że klient odchodzi i nie wraca? Najczęściej nie chodzi o złą ofertę, zbyt wysoką cenę czy nawet o konkurencję. Najczęściej przyczyną jest coś bardziej przyziemnego – codzienna…
Co sprawia, że klient odchodzi i nie wraca? Najczęściej nie chodzi o złą ofertę, zbyt wysoką cenę czy nawet o konkurencję. Najczęściej przyczyną jest coś bardziej przyziemnego – codzienna…
Przez długi czas wierzyłam, że dobry sprzedawca to ten, który potrafi „zamknąć sprzedaż”. Kto zna odpowiednie techniki, ma pewność siebie i prowadzi klienta tak, by doprowadzić go do decyzji zakupu….
Styczeń to doskonały moment, by zatrzymać się na chwilę i spojrzeć wstecz na to, co udało się osiągnąć w 2024 roku. To czas na refleksję, naukę z doświadczeń i planowanie nadchodzących wyzwań….
Kiedy myślimy o dawnych modelach sprzedaży, w głowach wielu z nas wciąż pojawia się obraz sprzedawcy, który jest twardy, zdystansowany, z nieustającym naciskiem na wynik. Dzisiaj sprzedaż…
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co odróżnia zwyczajną sprzedaż od tej, która naprawdę przynosi sukces? W dzisiejszym artykule zagłębimy się w tajniki skutecznej sprzedaży, sięgając po codzienną scenkę oraz korzystając…
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu rola handlowca staje się nie tylko kluczowa, ale również nieustannie ewoluuje. Przedstawiciele handlowi nie są już jedynie osobami odpowiedzialnymi za zamykanie transakcji, ale stanowią…
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, umiejętność sprzedaży nie ogranicza się już tylko do transakcji. To sztuka, która wymaga pasji, zaangażowania i głębokiej wiary w siebie. Projekt Sprzedawania z Miłością to innowacyjne…